Vis enkelt innlegg
Gammel 04-02-10, 07:26   #6
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Se her, vær så snill!

Maten din ser helt kurant ut, og ettersom du ikke anser vektnedgang som hovedgrunnen for kostholdsomlegging, så ser jeg ikke noe problem med å spise Mama Lupes-lefsene (som forøvrig er veldig gode!) og en og annen fiberrik. Det jeg tenker mer på er at det ser ut til at du spiser litt lite fett! Ikke noe galt i matvarene du spiser, altså, men det er en fordel å prøve å spise noe mer fettrik mat. Velg vanlig kjøttdeig framfor karbonadedeig, f.eks. Fett er utrolig viktig på et lavkarbokosthold, og særlig når du ligger på tjue tretti gr kh om dagen! Særlig om det er god helse som er viktig for deg!
Regner med at du bruker meierismør og ikke margarin? Om du spiser salater, hell en god olivenolje over, utvid kjøttpåleggsarsenalet ditt med flere og fetere typer enn skinke, etc.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat