Negative venner/familie ...
Huff blir så lei meg, nå har jeg klart å gå ned 19 kilo på lavkarbo, og så sitter vi der da på lørdag: min mor,min mann og jeg og barna og koser oss- når jeg kommer med godteri til barna kommer det surleppet fra min mor: "Det blir vel ikke stående lenge det der hvis du skal ha det ved siden av deg!" Kjente jeg ble så sint- hun har jo sett hvor flink jeg har vært det siste halvåret!! Og sier hun som på en kveld spiste opp nesten en hel kake alene!! (hun er forøvrig 152 cm høy og 92 kg- DVS kraftig overvektig...) Og hvis vi legger en pose mørk sjokolade på bordet spiser vi kanskje to biter hver mannen min og jeg, og så VIPS er resten borte!! Slukt av min mor...Det er ikke bare denne kommentren, men jeg får høre slik som: Blir du tynnere nå blir du bare stygg etc,etc...- Jeg støttet henne og sa bare fine ting til henne når hun gikk ned 25 kilo for to år siden!!( har forøvrig kommet på igjen nå)synest det er kjipt, særlig siden det er mora mi..... Og for å toppe det hele var jeg på symøte på tirsdag og da fortalte jeg vennene mine at jeg skal fikse på tennene, jeg har to VELDIG skjeve FORtenner- og da kommer det UNISONT fra alle sammen: NEI!! HERREGUD!! hva blir det neste nå?? Skal du legge silikon i brystene og fettsuges også, skal du liksom forandre hele deg du nå da- blitt tynn og greier?? Det blir jo ikke DU hvis du ordner tennene dine, det er jo de som er deg! HALLOOOO: Jeg defineres vel ikke som person av om jeg har skjeve tenner eller ikke?? Blir jeg plutselig kjedelig og en grå mus da hvis jeg får rette tenner?? Eller ?? Og om jeg ville ha fikset mer på kroppen min hva så?? Jeg dømmer ikke folk som har gjort det - hva har det å si??
Åhh kjenner jeg blir sååå frustrert, trodde de skulle bli glade på mine vegne, og så blir jeg bare bombardert med negativ feedback....hmppphh.. 

|