Opprinnelig lagt inn av starmoon
Håper det ikke er lightbrusen og lightsafta som gjør det, for den er jeg ganske så avhengig av... Jeg drikker f.eks fun light appelsin om morgenen, og innbiller meg at det er appelsinjuice... hehe...
Nei, det er ikke SIKKERT at det er det som gjør det. Men for NOEN gir det slike symptomer. Det ikke ut som om det påvirker vektnedgangen din da
Opprinnelig lagt inn av Starmoon
Dere andre som har fulgt ketolysekuren, hvor mye har dere gått ned de første 2 ukene? jeg skjønner at det er veldig individuelt, men er fem kg lite? (det er det som jeg har gått ned)
5 kilo på 2 uker er megabra resultat !! Tror nok snittet ligger noe lavere ja. Det aller beste er å ta av fra 0.5 - 1,5 kg kr uke. Det er iallefall best for kroppen. De første par tre ukene vil du alltid gå ned en del mer og fortere fordi det er den del vann som forsvinner. Etterhvert vil vekttapet jevne seg ut.
Opprinnelig lagt inn av Torkil
Av de 50 første som gikk på ketolysekuren var gjennomsnittlig vekttap 14,7 kilo på 7 uker ( så vidt jeg husker) noen gikk ned 5 kilo, andre 25 , rekorden var 40 kilo. Jo mer man må ned i vekt desto mer går man ned . Dessverre går menn ofte mer ned enn kvinner ( større muskelmasse) .
Opprinnelig lagt inn av Starmoon
jeg får ikke trimmet noe særlig pga at jeg går på krykker... jeg har gått på dem i åtte mnd (og sittet delvis i rullestol), så jeg er veldig utrimmet nå... har kommet en del kg smygende i løpet av disse åtte mnd ja, men er heldigvis på bedringens vei nå da... Er det flere her som er i lignende situasjon? Trimmer dere andre veldig mye ?
Her: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=4708 kan du lese litt om trening.
I forumet du leser i nå (under Ketolysekuren) finnes svar på mange spørsmål:
http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=110
Det lønner seg også å bruke søke funsjonen som du finner oppe på menylinjen øverst. Bruk avansert søk, skriv i stikkord. Det lønner seg å spesifisere "innlegg" - da kommer du rett på ...
Anbefaler deg også å anskaffe boken og lese den. Der finnes det i tillegg til svar på de fleste spørmnsål, også en del oppskrifter.
Lykke til videre !