Vis enkelt innlegg
Gammel 04-02-10, 14:47   #2
sirimor
Seniormedlem

sirimor sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Askim
Alder: 60
sirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurs

Sv: Hjelp! Hva er min matchvekt?!

Hmmm....vanskelig spørsmål å svare generelt på. Alt avhenger av din kropsssammensetning. Tror det kan være lurt å ta en kilo av gangen. Men det kan nok hende at du har et poeng i det, at kroppen ikke kler 60 kilo nå som kroppen din har blitt voksen, og du har født barn, kanskje. Det kan hende, men som sagt, vanskelig å si sånn generelt sett.
Jeg for eksempel, veier vel 59-60 kilo nå og er 170 høy, og trives veldig godt med det. Men hvis jeg skal få bort resten av "fettreserven" som ligger på mage/hofte, tror jeg nok jeg må ned minst 5 kilo til, og det vil jeg IKKE kle. Da blir alt det andre,- armer, bein, pupper og ansikt veldig skrapa. Så litt mage og sånn kan jeg godt leve med. Det sitter litt ekstra rundt der, sikkert pga. av et par barnefødsler.

sirimor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat