Hei I denne tråden skal dere få lov til å være med meg å lese en bok! Ja, i den forstand at jeg leser den og videreformidler det jeg ser på som gullkorn til dere Tittelen er som navnet på tråden tilsier: "Fettet sitter mellom ørene". Den er gitt ut på Humorologisk forlag, noe som i seg selv er morsomt Boka er skrevet av kirurg Stein Tyrdal og journalist Nina Granlund Sæther. Deres prosjekt er å bruke humor og positivitet for å bli kvitt fettet! Det handler mye om å endre måten å tenke på. Essens er det at det egentlig ikke er så viktig hva slags slankekur du går på, for hvis hue ikke er med ender det bare med jojo-slanking. Nå har jeg kommet cirka halvveis i boka, og har funnet ut at den er så morsom at jeg ikke kan holde det for meg selv.... Boka består av 5 deler og 24 kapitler. Kapitlene er 24 suksessformler. Jeg tenkte å ta for meg formel for formel, gi noen stikkord og morsomme sitater fra dem. Hvis du trenger å le av fettet ditt er dette stedet! Le så fettet disser vekk!! P.S. så vidt jeg kunne se da jeg søkte er det ingen andre som har skrevet om denne boka