Vis enkelt innlegg
Gammel 05-02-10, 09:30   #1
Arnhild
Seniormedlem

Arnhild sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Telemark
Arnhild har en fantastisk aura rundt segArnhild har en fantastisk aura rundt seg
Talking

"Fettet sitter mellom ørene"

Hei

I denne tråden skal dere få lov til å være med meg å lese en bok! Ja, i den forstand at jeg leser den og videreformidler det jeg ser på som gullkorn til dere

Tittelen er som navnet på tråden tilsier: "Fettet sitter mellom ørene". Den er gitt ut på Humorologisk forlag, noe som i seg selv er morsomt Boka er skrevet av kirurg Stein Tyrdal og journalist Nina Granlund Sæther. Deres prosjekt er å bruke humor og positivitet for å bli kvitt fettet! Det handler mye om å endre måten å tenke på. Essens er det at det egentlig ikke er så viktig hva slags slankekur du går på, for hvis hue ikke er med ender det bare med jojo-slanking.

Nå har jeg kommet cirka halvveis i boka, og har funnet ut at den er så morsom at jeg ikke kan holde det for meg selv.... Boka består av 5 deler og 24 kapitler. Kapitlene er 24 suksessformler. Jeg tenkte å ta for meg formel for formel, gi noen stikkord og morsomme sitater fra dem. Hvis du trenger å le av fettet ditt er dette stedet!

Le så fettet disser vekk!!

P.S. så vidt jeg kunne se da jeg søkte er det ingen andre som har skrevet om denne boka

"Fettet sitter mellom ørene"
Arnhild er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat