|
Sv: Ny bruker - vedvarende på-stedet-hvil
WOW, det er imponerende at du har holdt deg standhaftig ved "kuren" så lenge, på tross av motgang.
Har du målt cm for å se om du krymper selv om vekta ikke er informert om det?
Når det gjelder vann - jeg antar at du har lest om hvorfor vann er viktig for vekttap? Jeg sliter selv med vanninntak, men hver gang jeg leser dette på nytt går det så meget lettere å få i seg nok.
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=9104
Ellers vet du sikkert at nøtter kan være en partystopper, og at det også kan forandre seg for deg hva som gjør utslag. Det betyr at selv om du spiste dette i første nedgangstid (tenk at et så negativt ord kan klinge så fantastisk), kan det hende du ikke kan spise dette lenger nå.
Til sist - ja det er jo mange som ikke helt klarer å føle mettheten, selv på lavkarbo. Kan hende du spiser for lite fett? Om du ikke har gjort det allerede vil jeg anbefale deg å bruke et av de mange program på nett som lar deg registrere matinntak hver dag, og gå igjennom fordeling fett/proteiner/karbohydrater først, og etter det eventuelt totale kalorier.
Så sterk som jeg tror du er (ut fra utholdenheten din i så mange måneder) er jeg overbevist om at du klarer å eksperimentere med de ulike parameterene.
Lykke til!