Utrolig bra, Chunky!! Og jeg drister meg til å spørre deg - siden du er en av dem her inne med mest kunnskap! Jeg har nå i ca. 1,5 år hatt et kosthold på ca. 15 -20 karber pr. dag - og eksprimentert en del - uten å ha tatt av meg noe vesentlig. Jeg bør gå ned 20 kilo og er nå fortvilet. Det ser ikke ut som at noe hjelper! Jeg har prøvd fettfestival, mye grønnsaker og lite grønnsaker, mye eller lite fett, tatt vekk såkalte showstoppere...og enda mer. Ingenting ser ut til å hjelper Hva tror du kan være årsaken? Jeg lurer litt på om det er slik at denne kosten ikke fungerer vektregulerende for alle? Har du noen tips til meg hva jeg bør prøve? Spiser jeg kanskje for mye? Du sier at det ikke er noen klar sammenheng mellom trening og nedgang - men aktivitetsnivå må jo telle en del, eller? Jeg er svært takknemmelig om du kan dele none tanker med meg rundt dette - jeg står fast! Men - jeg vurderer på ingen måtte å endre kostholdsfilosofi, fordi jeg har det bedre på alle måter, både kroppslig og humørmessig. Så dette er en livsstil for meg, men jeg skulle så gjerne ha gått ned disse kiloene i tillegg