Vis enkelt innlegg
Gammel 07-02-10, 14:41   #7
Muff-muff
Medlem

Muff-muff sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: England
Alder: 42
Muff-muff har en fantastisk aura rundt segMuff-muff har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Har jeg ødelagt alt?

Opprinnelig lagt inn av Liza EE, her.

Det rare er at når jeg har drukket alkohol går vekten som regel bittelitt ned dagen etter forså å gå opp nesten 2 kg dagen etter det. Skjønner det ikke.
Det jeg mente med å ha ødelagt alt er at jeg endelig var kommet godt i gang, og kg var begynt å gå av også gjør jeg dette.... !!!
Men var litt pga at jeg var så kvalm også av baconcrisps og feit mat at det fristet så utrolig med noe søtt og godt!!

Sjokolade er utrolig fett ^^ Men jeg tror alle kan sympatisere med trangen til å skeie ut.

Alkohol kan stoppe fettforbrenningen i en periode, derfor går du ofte opp. At du går ned først er fordi du er dehydrert. Når du da er rehydrert vises det på vekten.

Du kommer nok raskt i ketose om du går tilbake til dietten øyeblikkelig. Ta det som en lærepenge. I framtiden burde du planlegge litt bedre og ta med deg noe søtt. En planlagt utskeielse med lavkarbovennlig kake, gele eller lignende er nok bedre enn å stappe i seg melkesjokolade i frustrasjon

Muff-muff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat