Vis enkelt innlegg
Gammel 07-02-10, 17:48   #10
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Farlig å kjøpe rødvin ute ...

Tyske viner inneholder ofte mer sukker enn vin fra andre land. Holder meg konsekvent unna dem. Jeg drikker stort sett bare italienske viner når jeg er på byen, da vet jeg at sukkernivået er stort sett lavt. Men som photo og en herremann sier, det er snakk om sååå lite sukker at det spiller ingen rolle, men mindre det er El Copero som er spansk og inneholder 18 gram sukker/liter.

Jeg snakket forresten i går med en mann på polet om restsukker i vin. Han sa at uansett hvom mye sukkerinnhold de fikk oppgitt på varedeklarasjonen kunne det likavel variere mellom 1-omtrent 15 gram... Selv om det eksempelvis stod 4 gram på deklarasjonen..