Vis enkelt innlegg
Gammel 08-06-04, 17:10   #8
MHM
Ikke flink, men god...;-)

MHM sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Hedmark
Alder: 50
MHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastisk

Du har allerede fått råd om å bruke din egen kaldpressede olje, framfor den varmpressede i fetaglasset. Jeg kjøper avokadoolje på SmartClub, og er veldig begeistret for den. Den er så mild og snill og god. Passer til alt.

Angående mellommål:
*Hva med 1 dl cottage cheese, 1 dl bær og noen hakkede frø/nøtter, søtet med fruktose eller Stevia eller hva du foretrekker.
* En neve blandede, rå nøtter og en pære f.eks.
* Noen skiver spekeskinke surret rundt selleri
* Et kokt egg og en tomat
* Noen staver med gulost sammen med f.eks. paprika
* Hvis du har med salat (og proteiner!) til lunsj i en boks, så kan du spare en liten rest til et mellommåltid
* En karbonade og en gulrot

Dette var bare noen eksempler. Bare en frukt blir for lite, så finn på noe som har proteiner, og kombiner det med frukt eller grønnsak. Men hvor stort mellommåltidet trenger å være, er også avhengig av hvor mange timer det er mellom lunsj og middag.