Hei Kansje litt seint å svara på detta innlegge, men har ikje vært her så lenge. Jeg har hatt konstant hodepine i snart 7 år, kom plutselig og vil ikke forsvinne. Jeg har prøvd alt så er og får beskjed i fra legene at du er frisk, men har vondt i hodet. Jeg sendte ein mail til migrene forbundet for då var jeg så langt nede og visste ikke hva jeg skulle gjøre. De anbefalte masse medisiner men de anbefalte også lavkarbo kosthold. Etter jeg begynte har jeg merket en liten forandring, har mer energi å klare å rydde litt på en dag. Før jeg begynte på kuren klarte jeg bare å stå opp å gå å sette meg i sofaen. Og det er ikke noe liv. I skrivende stund så er jeg midlertidig uføre i en alder av 24 ikke bra, men jeg setter min tro å håp på at denne kuren kan hjelpe meg med å bli bedre. Og så skal jeg begynne på Ritalin, har nettopp fått diagnosen ADD. Så jeg håper at dette kostholde også hjelper mot ADD-en. Så til alle dere med migrene som har blitt bedre, Kjempe bra for dere håper dere aldri får kraftige migrene anfall igjen Men hadde litt mer vondt i begynnelsen av kuren, siden kroppen ikke var vante med så lite mat i løpet av en dag. Lykke til alle sammen og håper alt blir bedre for dere Klem..