Vis enkelt innlegg
Gammel 09-02-10, 11:47   #1285
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Dietta, her.

Ikke lett for oss strikkegale dette her Mine bambus var str 5,5 (ikke av de tynneste da), og fikk de med i håndbagasjen både ut av Norge og ut av USA. Men, jeg sa ingenting, strikketøyet bare lå musestille håndbagasjen. (Hadde med et sett til i kofferten, i tilfelle de ble tatt fra meg på vei ut av Norge. Ingen ferie uten strikketøy ).

Wow, til og med ut av USA?! Det er jo nesten utruleg! Eg hadde fått bambuspinnane mine i gåve, så eg hadde ikkje lyst å bli fråtatt dei, det hadde vore veldig kjipt. Trur dei var 3mm. Eg vurderte å berre la vere å seie noko, men eg tok ikkje heilt sjansen. Men eg har gått gjennom sikkerhetskontrollen på Gardermoen med heile manikyrsettet mitt utan at nokon reagerte, så det er tydeleg at det er litt skilnad på stad og person som står der og sjekkar.
Forøvrig så gjekk eg også gjennom sikkerhetskontrollen i Brussel med ei halvliterflaske cola light 3 dagar etter at "idiotposen" (som eg likar å kalle den) vart tatt i bruk. Det stod jo skilt og greier om at det og det og væsker ikkje var lov, men ingen la merke til at det klunka så fint i topploket på sekken min! Ikkje eg heller, før 10 minutt seinare, då la eg merke til lyden. Men systra mi vart stoppa på Gardermoen og trua med fråtaking av eggesalat (!) som ho hadde i ei boks som skulle vere niste til turen. Dei enda opp med å ete salaten før dei gjekk gjennom kontrollen. Ein kastar ikkje god mat!

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF