Sv: Easy-Life februar 2010
Opprinnelig lagt inn av Modezty, her.
Jeg er iallefall fortsatt i ketose, og har spist salat og kylllingfilét hver dag siden fredag. Utenom det har det gått i kosterstatter og litt läkerol innimellom.
Er rimelig lei shake nå - og må nok over på vanlig mat. Jeg har vært fæl til å hoppe over måltider tidligere - og ser at det er på vei tilbake igjen. Det har igrunn ikke noe å gjøre med smaken, men heller at jeg ikke vil være på pulverkur såpass lenge. Hadde bestemt meg for en uke opprinnelig, men er nå inne i 2. uka. Etter kurset på torsdag kan jeg jo ha ombestemt meg og fortsetter enda litt med pulver - men det vet jeg jo først da. Kursleder er ganske god på motivering 
Bare et lite tips... Det å kutte ut poser/måltider vil på sikt ikke være noe lurt... Kroppen får jo minimalt med kalorier som det er på en full dagsrasjon, ca 550 kcal bare. Det er egentlig litt lite, så om du kutter noe av det vil kroppen bare spare på det lille den får, og vekten stagnerer... Så det er nok lurt å få i seg alt, da holder du forbrenningen oppe.
Det er vel verdt en uke ekstra på pulver?

|