Vis enkelt innlegg
Gammel 09-02-10, 22:14   #5
achillea
Medlem

achillea sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sør-Jæren
Alder: 53
achillea er ny på veien

Sv: Erfaring med ketogent kosthold og utholdenhetstrening/håndball -oppdatering

De 2-3 siste ukene har jeg igjen spist etter ketolyse-dietten og i dag hadde jeg min første håndballtrening etter overgangen til ketogen diett.
For å ha mer energi - forhåpentligvis, igjennom hele treningen tok jeg 1ss Cocosa en liten time før treningen. Ble egentlig overrasket over hvor godt kroppen fungerte under treningen. Hadde god energi og muskler som ikke surnet under hele treningen, men slet med at jeg fikk hodepine under harde kondisjonsøkter. Er dette noe som dere andre også har opplevd?

Fra første gangen jeg gikk på Ketolysekuren, husker jeg at jeg møte veggen da jeg prøvde å jogge forsiktig, mens nå kjentes det bare ut som jeg hadde jevn god energi, bortsett fra hodepinen. At det gikk så bra kan nok muligen ha noe med at jeg har gått ned fra ca 50-70 karber til ca 20 og ikke fra et høykarbokosthold. Noe som også er deilig er at jeg nå etter treningen føler meg godt opplagt i muskulaturen selv om jeg vet vi hadde en hard økt - Oppløftendes

Start Ketolyse - 87.1 kg (29/9-08) --- 78.5kg (juni-09), Restart 25/1-10 - 81 kg - nå 78.6 kg (31/03-10)
achillea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat