Vis enkelt innlegg
Gammel 09-02-10, 23:14   #3
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Diabetes1 - lavkarbo

Hei, jeg vet ikke så mye om diabetes 1, men det jeg stadig har lest er at så lenge du får tilsyn av lege og riktig dosering av insulin, så kan du være i ketose. Faren er at du kan få ketoacidose, men det skjer kun i kombinasjon av ketose og høyt blodsukker, hvilket du jo ikke risikerer med den rette medisineringen, og har tilførsel av insulin for å stabiliserer blodsukkeret.
Men det jeg lurer mere på er hvorfor du ønsker å ligge på et såpass lavt kaloritall? Om man ikke går ned i vekt, og har prøvd mye annet så kan det være en idé å se på kaloriene, men du er jo normalvektig, og tolv hundre kcal om dagen skulle jeg mene ligger en god del under dagsbehovet ditt, ikke minst om du trener.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat