Jeg har PCOS og har prøvd en del forskjellig siden jeg fikk diagnosen for over 10 år siden. Har insulinresistens, noe trolig du også har? Kroppen min fungerte helt fint på Fedon-mat, mens Statens ernæringskostråd går jeg opp i vekt av. Jeg har prøvd Nutrilett i 2 uker og jeg gikk bare ned 0,5 kg, så det fungerte ikke for min kropp. Gikk opp den halvekiloen på no time... Bortkastede penger. Herbalife har jeg ingen erfaring med. Hvis du skal ned mange kg kan jeg virkelig anbefale deg å prøve ketogen kost (Ketolysekuren) Selv om jeg ikke har gått på Ketolyse i mer en litt over en uke skal jeg love deg at jeg har fått meg litt av en aha-opplevelse. Jeg som normalt sovner på sofaen i 21-21.30 tiden klarer nesten ikke å gå å legge meg. Mannen min er sjokkert over at jeg i helgen klarte å se en hel dvd uten å sovne Dessuten er jeg ikke trøtt etter måltidene noe jeg nesten alltid blir på "vanlig" kost. Blodsukkeret mitt er nå så stabilt at det er en fryd Jeg går også på Diane og det hjelper meg masse mtp kviser, hår og ikke minst psyken som du også beskriver. Uansett hva du faller ned på ønsker jeg deg lykke til