Sv: Noen som starter i disse dager?
OIoi høres ut som noen har hatt en skikkelig kosekveld på hjemmealenedagen. Hørtes super godt ut da! is er vel den tingen jeg kan si er absolutt det aller beste jeg vet på godterifronten! Dette skal jeg prøve og lage også. Her kan man jo ekspremintere med litt diverse essenser, mandel, vanilje og sånn..mmmmm....
Jeg var jo på veninnebesøk og laget kyllinggryten din i går, og VELDIG så god som den var. Takk for fantastisk oppskrift! Vi blandet vanlig karry og hot orientalsk karry. Suverent! Skulle jo egentlig hatt light creme fraiche da, men hadde ikke funnet det, så jeg tenkte neinei...Men jeg har sett det, så jeg vet at det finnes, og det er jeg skikkelig glad for kjenner jeg. Det er helt enormt godt i slike gryter, og siden kesam ikke kan brukes er det nydelig at de har laget en sunnere versjon cf.
Lurer på hva jeg skal gjøre med veiedagen min denne uka, tror hvertfall ikke det blir før på fredag, da får jeg hvertfall to lange skiturer før sannheten skal frem.. Jeg var nok fortsatt litt surrete i hodet da jeg fornøyd og blid skrev ned det fantastiske resultatet i helga når jeg sikkert ikke hadde en eneste dråpe vann i kroppen, men derimot masse ost og kjeks og brownines som ventet på og legge igjen sine fettresultater. Så det kan jo bli en hyggelig opplevelse denne uken..heheehe.. Men jeg må jo veie meg da, kan ikke vente to uker og løpe fra problemene heller. Fredag blir det. Det bestemte jeg nå. 
Og nå leste jeg igjen at du hadde ikke alenehjemmedag, men alenehjemmeMIDDAG.. 
Sist redigert av Victory : 10-02-10 kl 09:17.
Årsak: Lest litt fort :)
|