Vis enkelt innlegg
Gammel 10-02-10, 20:29   #38
Budeia
Medlem

Budeia sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Østfold
Alder: 44
Budeia har en fantastisk aura rundt segBudeia har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Easy-Life februar 2010

Første dag på kosterstatter er snart over. Gått greit nok, ikke vært spesiellt sulten. Liker konseptet, men tenker en del på prisen på kosterstatningen, og innhold i forhold til andre lignende.
Jeg har kjøpt inn to pakker sjokolade, en med jordbær, og en pakke med barer. Jeg var tilfeldigvis innom butikken, og dro med meg to atkins-barer for å kunne sammenligne. Atkinsen har mindre kalorier, mindre karbohydrat når vi tar bort sukkeralkoholene, og ser ellers rimelig lik ut. EN stor forskjell da, PRISEN. Dobbelt så dyrt med easylife-barene, selvsagt. Sånt gjør meg egentlig ganske irritert. Hadde jeg visst om det hadde jeg neppe kjøpt hele pakka med barer. Men men, gjort er gjort, og jeg har tenkt til å holde meg mest mulig til shakene. Sliter fælt med smaken, og håper jeg blir vant til det etterhvert. Skal i allefall ha nok kosterstatning til 4 uker nå, og etter skjemaet skal jeg vel gå sånn omtrent 6 uker på erstatning. Ikke helt umulgi jeg diskuterer med kursleder å få innføre ett måltid etter 4 uker, siden jeg har gått på ketolyse før synes jeg selv at jeg kan dette rimelig greit, og er ikke noe usikekr i forhold til hva jeg skal spise.

Budeia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat