Vis enkelt innlegg
Gammel 09-05-05, 18:03   #22
Kristian
Seniormedlem

Kristian sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 58
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av

Opprinnelig lagt inn av themonk

Her er det en grunnleggende misforståelse ute og går. Hvor mye fett du forbrenner er ikke bare et produkt av hva du gjør. Kroppen styrer forbrenningen selv, og det er opp til deg og manipulere den på en best mulig måte. Ved hormonelt optimal trening vil du kunne se dramatiske resultater fra uke til uke bare ved å trene et par timer i uka. Det er nesten som naturlige anabole steroider. (Og man blir forresten ikke seende ut som en brutus. Kombinasjon kosthold/trening gir flotte definerte muskler.

Jo da jeg er klar over at kroppen forbrenner når du hviler, og jo mer muskler jo mer forbrenner du. Men dette er bar småtteri i forhold til å kunne holde seg i aktivitet det meste av den tiden du er våken.
Jeg har alltid problem med å holde vekten nede om vinteren til tross for at jeg har gått på spinn og styrke tre ganger i uken. Men om våren og sommeren går vekten alltid ned for da finner jeg på så mye å gjøre ute. slik har det alltid vært, helt fra jeg var en liten gutt.

Sist redigert av Nille : 09-05-05 kl 20:12. Årsak: manglnde ramme for quoten
Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat