Vis enkelt innlegg
Gammel 11-02-10, 11:56   #8
nellie
Seniormedlem

nellie sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 40
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Lite væskinntak ...

Ja, det er mange rare, som sier mye rart. Kjempefint for folk som drikker mye te, om det kan regnes som væskeinntak på sykehuset. Men det hjelper vel ikke så himla mye in real life, når det fordriver vannet? I følge NHI, som jeg har skjønt at folk stoler 100% på, etter svineinfluesahysteriet, så kan Koffein være vanndrivende. Så jeg hadde ikke drukket 10 kopper te og da tenkt at "nå har jeg dekt vanninntaket for denne dagen." Men for all del.. Vær så god, hvis man vil det

Når det gjelder det innlegget EGENTLIG handlet om, så er det lurt som Imse sier, å ha et glass på badet som man drikker av hver gang en har vært på toalettet f.eks. Øk gradvis Det er ikke så vanskelig, med mindre man er sånn som virkelig ikke liker vann.