Vis enkelt innlegg
Gammel 11-02-10, 12:25   #3
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Binge Eating Disorder og LCHF

Jeg har hatt motsatt problem, men samme virkning som deg. Jeg har tvangssultet meg en del opp igjennom. Nå som jeg er mye mer var på endringer i blodsukker (jeg har blitt alt for glad i ha jevnt blodsukker, og dermed dagsform ), så er det lettere å få seg til å spise, rett og slett fordi det er utrolig mye mer behagelig enn å gå sulten med dertil lavt blodsukker, som fører til stor konsentrasjonssvikt, tretthet og så videre. Dessuten handler mestringsfølelsen min nå om noe annet enn å sette på seg et adelsmerke fordi man klarer seg uten mat ...
Så jeg holder også en knapp på det Vettel sier, både fysiologisk og psykisk . Lykke til!

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat