Vis enkelt innlegg
Gammel 11-02-10, 13:01   #3
Løvetann
Medlem

Løvetann sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: Bor på landet
Løvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt likt

Sv: Phosphoral i ketose? Tarmtømming før colonoskopi

He-he, nei det gikk greit å få ned Phospohoralen. Satte tre glass foran meg på bordet: et med kuldslått vann, et snaut halvt glass med kaldt vann som jeg blandet Phosphoralen i og et tredje med kuldslått vann igjen.

Drakk det vanlige, holdt så pusten mens jeg drakk det midterste og skyndet meg å drikke det siste. Det eneste jeg kjente av Phosphoralen var en litt stikkende fornemmelse i munnen. Og littegrann kvalmende ettersmak.

Så var det buljong og kaffe til frokost.

Ellers er jeg kommet til at det er bare å blåse i om glyserol og sakkarin påvirker ketosen, undersøkelsen må jeg jo ha likevel. Av og til mister man litt perspektivet når man går på kur, og det gjorde vel jeg i natt …

Løvetann er avlogget   Min kostholdsfilosofi: For tida pause. Ellers lavkarbo/ketolyse/Skaldeman Svar med sitat