Vis enkelt innlegg
Gammel 11-02-10, 15:05   #14
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: ketostix-noen som kan hjelpe?

Opprinnelig lagt inn av vips, her.

oj-tror jeg må lese meg opp litt på ketose jeg-så jeg får litt mer peiling!men sånn kjapt:går det å ha sprekker innimellom?må man veie mat,for å vite antall karb? tror kanskje ikke det er helt for meg,for jeg MÅ spise en potet,evt.litt ris og pasta-så ikke ungene merker at jeg gjør noe,for det ønsker jeg ikke-vil at de skal ha et normalt forhold til kropp og mat-og det har de nå men mor vil velig gjerne ned minst 5 kg til-og det har stoppet helt fullstendig opp-enda jeg synes selv jeg er veldig flink-trener og spiser sundt med lite karb.sukk-er det noen som kan hjelpe meg,sier jeg tusen takk

Er du i ketose, skal du ikke ha sprekker hver uke, da må du finne på noen annet!
Du bør veie litt i begynnelsen, ja! Er ikke alt som veier like mye/lite som det ser ut som!

Nei, du kan ikke spise poteter, ris eller pasta om du skal være i ketose.
Tror ikke ungene(litt avhengig av alder) bryr seg så mye med hvor mye potet mamma spiser. Du skal spise masse grønnsaker i stedefor, så kanskje du sånn sett heller inspirerer dem til å spise mer grønt!

Hvorfor kan du ikke kjøre Lindberg som du kjenner til fra før og heller bruke litt lengre tid?