Vis enkelt innlegg
Gammel 11-02-10, 18:25   #252
grotingeling
Seniormedlem

grotingeling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 52
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av Alida, her.

hei alle sammen :-)
da var jeg over i fase 2, litt spent om hvordan vektnedgangen blir... gikk ned 6,7 i fase en fulgte alt til punkt å prikke så hadde nok håpet på mer men :-) det går nedover.
stemmer det at mange her følger fase 2 og fase 1 litt etter som de ønsker?
jeg spurte om det å gå over på fase 1 igjen etter 30 dg i fase 2 men det var nei.
går man ikke ned mindre i fase 2?
håper noen kan svare meg .-)

Gratulere med gjennomført fase 1 og et flott resultat så langt

Du bør følge fase 2 like slavisk som fase 1, og vekttapet vil da fortsette - kanskje ikke i samme tempo som i fase 1, men dette varierer fra person til person

Jeg er en av dem som veksler litt mellom fase 1 og 2 (ikke nå når jeg er i fase 1 da, men når jeg offesielt er i fase 2 ), men da er det etter avtale med legen min. Har veldig lav fettforbrenning bl.a pga PCOS, og vet av erfaring at den stopper helt opp selv ved veldig lavt karbo-inntak. Så for meg er det nesten et must å ta en uke i fase 1 innimellom for å holde vektreduksjonen i gang.

Oppfordrer deg til å følge legens råd, og heller ta opp temaet igjen når du har vært i fase 2 noen uker

grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat