Tråd: Kiwi
Vis enkelt innlegg
Gammel 12-02-10, 11:50   #3
SusieBlues
Seniormedlem
 
SusieBlues sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Bislett
Alder: 47
Innlegg: 3.854
SusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressurs

Sv: Kiwi

Vil legge til:
Dette med å krangle med betjening: noen blir sure, for de skal egentlig ha så god kontroll på varene at man ikke skal klare å finne noen datovarer.
Et sted insisterte en relativt hissig daglig leder på å gi meg Lazy Town med bringebærsmak, når jeg hadde funnet Lazy Town med vaniljesmak. Jeg ga opp den diskusjonen (for han var ganske hissig), men sendte epost til Kiwi sentralt og forhørte meg. Fikk med en gang epost tilbake med beskjed om at de hadde snakket med daglig leder og jeg kunne bare gå tilbake med boksene og få kontanter. Det var nesten tusen kroner det var snakk om. (Jeg sendte min bredskuldrete mann inn, jeg)

__________________
________________


Min journal: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=15258
SusieBlues er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat