Sv: Forskjell på ketolyse-kur og lavkarbo?
Opprinnelig lagt inn av Imse, her.
Men går du rundt og tror folk spiser slike erstatningsprodukter HVER dag eller FLERE ganger i uka? For jeg oppfatter deg sånn nå at du tror folk spiser slike ting ofte
Jeg tror det. Grunnen til det er at fokuset på disse tingene er så stort på Ketolyse, at det totale inntaket av erstatningsprodukter derfor blir langt større. Muffins, pizzabunner, pannekaker, desserter, brødoppskrifter osv osv. Mange av disse oppskriftene inneholder en del erstatningsprodukter, oftest i form av div melerstatninger og søtningsmidler. Man finner sine favoritter og spiser de gjerne ofte. Jeg har selv gått på Ketolyse, og brukte en del erstatningsprodukter. Mageproblemene jeg hadde fra et "normalt" kosthold ble kraftig redusert med dette, men når jeg startet med LCHF ble de faktisk helt borte. Og selvsagt beror det på det jeg spiser. Jeg bruker fremdeles erstatningsprodukter i ny og ne, men det er forsvinnende lite.
Jeg fikk inntrykk av at du ble litt provosert av BitTorres, og jeg mener virkelig ikke å støte noen med dette. Dette er bare min egen erfaring og generelle oppfatning, beskrevet i en tråd om forskjeller 
Sitat:
Men om en må stå opp på natta for å omøblre for å få avveksling..? Der henger ikke jeg med lenger, men så er jeg en mann da
Jeg kan forsikre deg BitTorres, om at dette er den naturligste ting i verden for en kvinne 
|