Sv: Noen som starter i disse dager?
Hei hei!
Veiingen gikk ikke så altfor galt denne uken, hvis man ser på forrige ukes MANGE utskeielser.. Men altså, jeg gikk jo opp i London, men denne uken har jeg gått ned de kiloene + 300 gram til, så da føler jeg at jeg er tilbake på rett spor igjen. 1.9 ble det denne uken!! Ganske irriterende at det alikevel bringer meg litt "tilbake til start" men istedenfor og tenke slik får man heller være fornøyd med at denne uken har kroppen brukt for og komme seg tilbake i south beach stilen igjen. Får vel rette opp tickeren igjen da men det er min egen dumhet sin skyld! Haha! Og nå er hvertfall tallet som står der reelt! Deilig!!!
Nå har jeg laget jalapeno osteknekkis, jeg strødde på litt lnfrø på to av de, lurer på hvordan det blir. Meget sulten nå, så det skal finnes ut av temmelig plutselig!
Knallvær her i dag, men det er fortsatt kaldt, så om det ikke milder seg lkitt blir det innetrening i dag også. I går ble det funwalk, noe boksegreier, ballates og bodypump. Et jækla styr med alle disse halvtimes timene!! 
Gratulerer med nedgang Anette! Dette går jo strålende!! Og det hørtes godt ut med pølser. Var det sånne skikkelig grove? Ofte syns jeg det er det når det er lavkarbo, men syns litt mer finmalte er bedre.
Hvordan bok har du bestilt vektplatå?
Ha en strålende lørdag alle!!!
|