Vis enkelt innlegg
Gammel 13-02-10, 10:54   #260
grotingeling
Seniormedlem

grotingeling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 52
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av arkine, her.

ja så ble fredagskvelden en solid sprekk uf ,,at det går ann ,, reiste meg plutselig opp , rett før butikken stengte ,fikk det for meg at jeg bare måtte ,kjøpe noe tull ,sjokolade is og kake ,, dyttet inn i gapet
kjøpte alt for mye ,, sikkert redd for ikke å få i meg nok , velklarte bare å få i meg en del ,men mer enn nok,,angeren tar meg her ,,men spist er spist ,og er kvalm
fortsetter i bra spor i morgen igjen,, lykke til til meg

er jo solid desperat da når,en kjører ut i 10 kuldegrader og kjøper bare tull
skulle ønske butikken stengte kl 4 som før i tida

Opprinnelig lagt inn av Solange, her.

Ja, dette skjer av og til....Må innrømme at jeg hadde en liten sprekk i går sjøl.... "Helt av seg selv" gikk kroppen min og hentet en av min sønns twix og puttet inn i munnen....Følte meg som en zoombie, akkurat som om jeg bare var helt paralysert, og ikke kunne stoppe meg selv Twixposen har ligget der hver helg (min sønns helgegodt), uten at det har plaget meg altfor mye, men igår gikk det ikke....
Det er vel sånn at til vanlig preller fristelsene av, men innimellom får man svake øyeblikk hvor man må være innestengt på glattcelle for å unngå å ramle utpå

Hemmeligheten er å greie å begrense skaden til gjerningsøyeblikket, så idag fortsetter vi som før, så går det nok bra,får vi håpe!

Lykke til til deg også!!

Sånn som skjer - men i dag er det ny dag og nye muligheter.
Dette er jo ikke verdens undergang, og som du sier Solange så gjelder det å komme seg tilbake på "den smale vei" ved første anledning = umiddelbart.
Lykke til, dette går bra

grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat