Sv: Noen som starter i disse dager?
Oi det var jo veldig billig da! Lurer på om det er den jeg har på norsk...en rosa en..http://www.bokkilden.no/SamboWeb/pro...duktId=1671255
Men rart de ikke er i samme farge..hmmm..lurer på og kjøpe en til nemlig.
Hehe..ja høres da veldig fantastisk ut og kalle det 1.9 ned! Det var veldig fint og komme en tur til London ja, men det er blir jo litt vanskelig og følge løpet skikkelig da. Lunch feks kunne man ikke velge så da ble det ferdig junk m ris i to dager, og maten man får på restaurant har jo ofte sukker i seg selv om man velger grønnsaker isteden, men herlighet, man skal ikke bli helt gal heller da. Og nå har jeg jo sett at det tar ikke så lang tid og komme seg igang igjen. Det er det jeg ser som den store forskjellen for min del mellom SB og veldig høyfett dietter. Føler skaden blir så mye større når man har så ekstremt mye fett til vanlig...men det er vel forskjellig fra person til person.
Off så kjedelig og være syk da! God bedring håper det går over fort. Da fortjener man pannekaker ja. Jeg laget jo osteknekkis, dæven hvor godt! Jeg skjønner at det er ikke noe jeg kan lage til stadighet. Kunne spist ubegrenset jeg. Hehe.
Nå har jeg jogget en time og resten av dagen skal jeg bare nyte lørdagen!
|