Tråd: Syre/base
Vis enkelt innlegg
Gammel 13-02-10, 14:55   #5
A-p-o-c
Medlem

A-p-o-c sin avatar

Medlem siden: Dec 2009
A-p-o-c er på en erverdig vei

Sv: Syre/base

Opprinnelig lagt inn av Iselilja, her.

Litt "off-topic" i forholdet til hva trådstarter lurer på, men på en måte relevant allikevel:
Det svaret du gir trådstarter her fikk jeg også for litt siden, da jeg spurte om noe. Jeg fikk beskjed av flere om å scrolle ned på siden for å finne lignende tråder. Så jeg scrollet og scrollet - og fant ingen verdens ting...
Nøyaktig hvilken side er det egentlig dere mener man skal scrolle ned på for å finne disse trådene? Jeg har forsøkt å scrolle meg helt ned både på "Spørsmål og svar"-siden og på hovedsiden på forumet, uten å finne verken svar på denne tråden eller min egen tråd. Finnes det to helt forskjellige forumoppsett, eller er det jeg som ser dårlig?

Hvis du har trykket "Svar" og scroller ned, så ser du ikke disse trådene, men hvis du står på siden hvor tråden er startet og scroller ned så burde du se dem...?

Jeg har også fått samme svar, og jeg synes at selv om man får opp mange tråder med samme tittel, så er det ikke gitt at man finner svaret i dem - selv om titlene er veldig like! Jeg har kikket gjennom trådene som står her under, og jeg kan ikke se at de svarer på HI's spørsmål. Det innlegget som kommer nærmest et svar er fra 2005, og ting kan jo ha forandret seg veldig i løpet av de 5 siste årene når det gjelder retningslinjer og "riktige" svar.

Blir litt frustrert over at så mange spennende diskusjoner og temaer blir "spist av" med at dette er diskutert før...

A-p-o-c er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF/ketolyse nå i starten... Svar med sitat