Vis enkelt innlegg
Gammel 14-02-10, 02:02   #258
streber
Seniormedlem

streber sin avatar

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 50
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Noen andre oktober-startere her?

Gratulere Ketto!!!Her har ikke jeg skrevet på en stund!Det kommer nok av at jeg fortvilet så vekten gikk opp og opp etter jul- ja jeg skrev ETTER julEtter mye spekulering fant jeg ut at det ekstra smørfettet jeg begynte å tilsette etter jul(gjennom eggemelk)for å være flink(ketolyse jeg går på) KANSKJE var synderen. Da jeg startet det nye regime med litt mindre meieriprodukter, mer grønnsaker, og ikke noeEKSTRA fett gikk jeg ned 1,5 kg på en uke...holder på med uke 2 bare ennå, så helt sikker på at jeg har funnet synderen kan jeg vel ikke være enda, men HÅPER og TROR, så jeg slipper spekulere mer på det.Startvekten for litt over en uke siden var 100 gram MER enn da jeg startet i oktober- det var morsomt....håperhåperhåper det har ordnet seg nå.

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat