Sv: Ny i ketose, går ikke ned
Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.
Ja, men nå er du en av ganske mange som mener å sitte med det absolutte svaret, og når det faktisk ikke finnes, så synes jeg det kan være greit å modere seg noe, dine erfaringer vil alltid være nyttige, men de er ikke et absolutt svar. Og referansene dine til matte har jo ikke akkurat så mye relevanse, det skjøner sikkert du også om du tenker deg om litt .
Noe av poenget er jo at folk ikke alltid har den samme responsen på de samme næringssammensetningene. Jeg går ikke ned med lite fett, og det har jeg aldri gjort, ikke da jeg gikk ned heller. Lite fett var lik stopp i nedgangen. Så da må du fortelle meg hvorfor du sier at sånn er det bare, når det ikke stemmer for meg?! Det er en ting å komme med vitenskapelig fakta, det er en annen ting å fortelle andre at kroppen deres fungerer nøyaktig likt som din egen. Det finnes ikke ett svar for alle!
Min stoppet opp med ti femten kg overvekt for snart tre år siden etter nesten tjue kg nedgang.
Nå er det slik at det alltid er de siste kiloene som er de vanskeligste å gå ned. Og når kroppen nekter å gå ned til tross for trening og sunt kosthold kan det jo tyde på at kroppen er slank nok, til tross for at vekta sier noe annet. Selv er jeg jo 107 kilo tung og i følge leger og ernærings"eksperter" så er jeg fremdeles 27 kilo for tung. Nå vet jeg riktignok bedre ettersom jeg har tatt en Inbody720 analyse. Mulig du også har en kropp som takler en høyere vekt en "normalen"? Du ser jo ikke direkte feit ut på den avataren din hvertfall, selv om jeg ikke ser kroppen din skikkelig.
Har du prøvd en Inbody analyse, hva fikk du der evnt. på fettkontroll?
Ellers veier jo hud en del, dersom du har løshud da riktignok. Benmasse og muskler likeså.
Men hadde jeg stått stille i 3 år til tross for at jeg visste jeg måtte ned mer så hadde jeg tatt strake veien til plastikkirurgi 

|