Sv: For dere med veldig lange platåer, hva fikk det til å løsne?
Til frokost spiser jeg stekt spekk. Det er lettsaltet og smaker omtrendt som bacon. Spiser 100 - 200 gram. Spiser så mye jeg orker. Blir ganske fort mett av dette. Til lunsj tar jeg en kopp te med cocosa. Av og til tar jeg flere kopper te med cocosa i løpet av arbeidsdagen. Metthetsfølelsen varer ganke lenge, så som regel er jeg ikke sulten igjen før i 5-6 tiden. Da fortsetter jeg med spekk for å få opp metthetsfølelsen. Så legger jeg på litt proteiner og litt karbohydrater hvis jeg synes det er nødvendig. Karbohydratene kan være litt broccoli eller rosenkål. Protein kan være litt fisk, kjøtt eller egg. Jeg passer på å være ganske mett før jeg begynner på karbohydratene og protein, så jeg ikke blir fristet til å spise for mye av dette. Jeg er ikke så glad i å drikke vann, men er glad i Farris. Så jeg har kjøpt meg en "brusmaskin" og lager vann med kullsyre. Da får jeg inn mye mer vann i løpet av dagen. Som regel spiser jeg ikke mer enn dette, men hvis jeg får lyst på noe spesielt spiser jeg Heistad bringebæregele og har på mye pisket krem.
Jeg er klar over at dette er en ganske heftig greie og at jeg kanskje ikke bør spise så ensidig veldig lenge, men det er utrolig motiverende å fortsette siden vekten nå peker nedover.
Ellers er dette en utrolig billig kost. Jeg betaler 50 kr. kiloen for spekk.
|