Vis enkelt innlegg
Gammel 14-02-10, 22:34   #25
Supera
Seniormedlem

Supera sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 41
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Lite væskinntak ...

Hvis jeg bare drikker vann (uansett om det er fra flaske eller glass), så får jeg med nød og neppe i meg én liter. Det er ikke det at vannet smaker noe vondt heller, men jeg sliter med å få i meg rent vann. Så jeg er storforbruker av Fun Light. Bryr meg ikke så mye om aspartam. Selv om jeg nesten utelukkende drikker Fun Light hver dag, så er det så lite aspartam oppi at jeg ikke bryr meg om det.

Opprinnelig lagt inn av Imse, her.

Jeg tisser i allefall ikke mere om jeg drikker masse kaffe istedenfor vann, men samme hva jeg drikker og det er varmt, så blir jeg tørst og må drikke mere. Jeg er ekstremt tørst, bare så det er sagt. Og har et vannglass foran meg hele tiden og er like irritert på glasset fordi 3dl vann er borte på et blunk.

Du kan jo kjøpe disse på IKEA:

MJÖD
Ølglass
49,- / 6 stk.
Høyde: 23 cm
Volum: 55 cl

De er flittig brukt hos meg. Jeg fyller det med isbiter og tar med meg en mugge saft (er altfor dårlig til å drikke vann...) inn på rommet. Så drikker jeg i vei. Det forsvinner fort hos meg da.

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat