Tråd: Helt ny
Vis enkelt innlegg
Gammel 15-02-10, 09:35   #6
Charlott
Seniormedlem

Charlott sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 58
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Helt ny

Opprinnelig lagt inn av Tøvsjur, her.

har æi skjønt det rett hvis det e sån at man må ha så og så mye fett i maten også? At det ikke bare ghold å telle ksrbohydrater, men fett og proteiner også?

Synes det vikre så vanskelig... e det nå anna en ketolyse som e lettere å sette seg inn i?

Det er fort gjort å sette seg inn i Ketolyseprinsippene, vei alt du spiser til å begynne med så du får en pekepinn på antall karber. Tar ikke lang tid før du har den biten i fingrene
Videre holder du et øye med fettandelen, jeg spiser ca 200 gr fett og holder meg da mett og fornøyd, suget etter søtt og rastløs-suget etter "noe" å dytte innpå er rimelig fraværende.
Det finnes program hvor du kan legge inn alt du spiser og som regner ut næringsonnholdet for deg. Feks "Mat på data", diett.no er 2 muligheter.
Lykke til!

Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat