Vis enkelt innlegg
Gammel 15-02-10, 12:34   #84
vaskeklut
Seniormedlem

vaskeklut sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 38
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Februarskravletråden til 30+

Opprinnelig lagt inn av grotingeling, her.

Er så uvant med snø her ute på vestlandskysten, at vi rett og slett har gått litt i hi -hihihihihi
Men nei da, jeg er i alle fall still going strong. Har den siste uka brutt 90kg-barieren, og er bare såååååå fornøyd med det. Merker at både godt humør og motivasjon strømmer på for fullt, og da kommer også overskuddet til å gjøre mer både hjemme, på jobb og ikke minst skrive litt mer på forumet. Ha en fantastisk dag alle sammen

Hihi, tenkte det var noe sånn ja!

Gratulerer med å komme under 90kg!! Skikkelig bra jobba Jeg tror jeg har gått opp noen kilo, ble utskeiing på fredag med boller, muffins og potetgull *host* jaggu bra det ikke er veiedag før på fredag!

vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat