Vis enkelt innlegg
Gammel 15-02-10, 15:19   #590
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av grotingeling, her.

Jeg har flere ganger lagd omelett på morgenen, tatt den med på jobb og varmet opp i mikroen. Dette har fungert helt ok, men den har en tendens til å bli litt "klam" pga konsensen i matboksen. Har aldri prøvd å lage den dagen før, men det funger nok helt greit. Til omeletten har jeg nesten alltid ratatouille som jeg varmer opp samtidig, og så tar jeg litt ekstra krydder på (chili fungerer helt genialt ) når jeg skal spise.


Tusen takk for tips

Skal se om jeg får laget den i kveld og så rapportere hvordan det går, hvis jeg ikke rekker det så går jeg for suppe i morra

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat