Vis enkelt innlegg
Gammel 15-02-10, 18:28   #16
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Fast føde = ikke populært

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Neida. Hun er bare 4 måneder og 2 uker, men siden hun har fått erstatning og ikke morsmelk, så tenkte vi å begynne med litt smaksprøver.
Er vel bare til å fortsette å prøve.

Etter fire måneder med et helvete hva amming angår så grøsser jeg bare jeg hører det.

Ja, da kan det være en stor sjans for at hun ikke er klar for det. Dersom du MÅ gi mat i tillegg pga lite eller ingen vektoppgang eller heftige mengder mme, så prøv litt forsiktig hver dag, og prøv å holde humøret oppe. Jeg vet det kan være kjempevanskelig..Jeg holdt på i 4mndr med min mellomste..
Hun ble ammet så lenge hun ville, og jeg sier ikke at der alltid var helt frivillig fra min side med 10-20amminger hver dag frem til hun sluttet.
Og,ja, jeg vet godt hva ammeproblemer er for noe.. Nr 1 var skikelig sugeforvirret, og hylskrek ved hvert måltid i 6mndr... I tillegg oppdaget vi først i høst at han hadde KISS/KIDD.. Ikke rart han skrek ved amming og bare tullet og knapt fikk i seg mat..

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat