Vis enkelt innlegg
Gammel 15-02-10, 18:41   #17
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Fast føde = ikke populært

Samme her. Jeg prøvde så iherdig i to måneder å fullamme. Gjorde alt alle sa kunne hjelpe og ble helt besatt. Alle eksperters, hobbyeksperters og ja ALLE sine råd ble tatt i betraktning og prøvd ut. Pådro meg en depresjon hvor jeg gråt hver eneste kveld etter at hun hadde lagt seg og store deler av dagen. Prøvde i to nye måneder å delamme. Prøvde igjen ALT. Jobbet hele dagen, hver dag med hvordan jeg skulle få det til, hvordan jeg skulle få opp produksjonen, levde med pumpa på puppen. Ingenting hjalp og jeg følte meg som en JÆVLIG mor og at jeg absolutt ikke fortjente å få barn i det hele tatt.

Så ga jeg meg.. Og på firemånederskontrollen så så fysioterapauten at hun var stiv i nakken. Noe jeg selvfølgelig burde ha oppdaget, men jeg er ingen ekspert altså.. Ingen som har sagt noe til meg. Så dro vi til en kraniosakralterpaut som sa at hun hadde KISS, at nakken hennes var veldig låst og at tunga hennes var like låst og at det derfor har vært UMULIG for henne å amme fordi at hun ikke klarer å få til den suginga som trengs. Og hele den tiden som jeg har hatet megselv for at jeg ikke har klart å gi babyen min det som ALLE hele tiden må fortelle meg er best for henne.

Skal ikke være lett, nei

__________________

Sist redigert av nellie : 15-02-10 kl 19:07.
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat