Vis enkelt innlegg
Gammel 15-02-10, 19:18   #6
Hyper
Seniormedlem

Hyper sin avatar

Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 42
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: Fritak fra arbeidsgiverperioden

Uff...

jeg har perioder der jeg kan gå lenge uten anfall...men sånn som nå den siste tida, har det vært ofte...
har gått på jobb med skallebank også, så sant jeg klarer det...

Har prøvd diverse tabletter, med varierende hell..
Men enda ikke funnet noen som fungerer optimalt....

Jeg våkner ofte av hodepine om natta, og om jeg tar tablett da, er det for seint..da har anfallet allerede kommet i gang.....

Jeg får stadig tips her og der....Om hva jeg burde gjøre, og hva som kanskje hjelper..

Setter pris på det, samtidig som jeg føler at om jeg ikke prøver ALT som blir foreslått, så er det ikke "godt nok" på en måte..

så jeg merker jeg blir litt stressa av alle forslag og ideer..
Om bytting av tabletter, til alternativ behandling...

Jeg skulle gjerne prøvd alt, men det koster penger...og er ikke alltid jeg har muligheten til det....

OG, jeg håper og tror at legen min har såpass peiling, at ho vet hva slags medisiner jeg skal ha, og at jeg ikke kan gå dit og "bestille" det andre mener jeg bør ta.....

Uff...ble mye klaging dette...

Men er vanskelig for andre å sette seg inn i tror jeg...jeg hadde sikkert hatt vanskelig for det selv, om jeg ikke visste hvordan det var....

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat