Vis enkelt innlegg
Gammel 15-02-10, 20:31   #8
Veggpryd
Seniormedlem

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 58
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Normal BMI og lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Rasmus1733, her.

Og jeg som trodde jeg hadde fått i meg litt for mye karbs.. Men spiste relativt lite karbo i fra før av, men jeg skal prøve å holde meg i ketose nå og se hva som skjer. Overvektige ser vel resultater raskere enn normalvektige? Med min tålmodighet håper jeg på resultater, for å holde på motivasjonen.
Men til nå har jeg ikke merket noen forskjell, og det frister ikke med søtsaker o.l, så for meg tror jeg dette blir en enkel livsstil å forholde seg til

Som Photo sier er det bare å kjøre på! Siden du er normalvektig kan det hende du ikke går ned i vekt i det hele tatt. Lavkarbo er vektregulerende - har du for mye går du ned og har du for lite går du opp - til normalvekt. Men, uansett tror jeg alle her inne kan skrive under på at du vil føle deg mye bedre med lavkarbo-kosthold, få bedre energi, bedre hud, hår osv. på lavkarbomat. Jeg har iallefall blitt en oppgradert versjon av meg selv.

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat