Vis enkelt innlegg
Gammel 16-02-10, 09:38   #16
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: PCOS og herbalife

Opprinnelig lagt inn av Lullen, her.

Når det gjelder kviser eller små byller har jeg INGEN når jeg går på Diane.

(...)

Så for meg fungere Diane helt topp, men skulle gjerne vært foruten å dytte i meg p-piller, men det få nå så være

Hos meg legger fettet seg over hoftene da har jeg en "nydelig" eplefasong, ikke den sunne pæreformen

Åh, dette gir meg HÅÅP! Jeg har hatt problemer med cystedannelser årevis. De i ansiktet begynte først å komme for ca fire år siden, før det hadde jeg perfekt ansiktshud, enn om jeg som sagt lett fikk cyster forskjellige steder på kroppen som nektet å forsvinne uten operasjon. Nå har jeg arr i ansiktet av talgcyster som er operert og brent bort, og selv om folk påstår det knapt er synlig, så er jeg veldig selvbevisst på det. Heldigvis kan det være en mulighet å få rekvisisjon på arrfjerning med laser, ettersom problemet mitt er hormonrelatert!
Takk for at du deler! Jeg skal så fort som mulig få tatt ut reseptet mitt!
Ja, og det med håret. Jeg hadde skikkelig tykt hår fram til jeg var nitten, tjue år, da begynte det sakte men sikkert å tynnes ut. Merket det på at jeg stadig vekk måtte klippe mer og mer lugg, hehe. I løpet av et par år hadde sveisen min konvertert nesten umerkelig til en slags bollesveis med hockey .

Jeg har også hatt skikkelig epleform, og da jeg var på mitt største var hoftene flere cm smalere enn midja, det i tillegg til tyyyynne bein. Søstra mi kalte kroppsformen min for ''kjøttbolle med spaghetti''. Funny

Opprinnelig lagt inn av Indiekid, her.

(Joda, det er fruktose i proteinpulveret, men jeg regner iallefall ikke det som like ille som raffinert sukker))

Nå vet jeg fint lite om Herbalife, så der skal jeg ikke uttale meg, men jeg vil bare nevne at fruktose er vel så raffinert som hvitt sukker, og veldig uheldig for insulinet. Bare som en fotnote

Opprinnelig lagt inn av Indiekid, her.

Hvis du har resept på Diane, så kan du få ut feminil eller cyrona. Det er nøyaktig samme pillene, funker på det samme, men er mye billigere i pris.

Åh, nydelig! Tusen takk for tipset! De er altså HELT like på alle måter?

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat