Vis enkelt innlegg
Gammel 16-02-10, 09:51   #603
grotingeling
Seniormedlem

grotingeling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 52
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av Popp, her.

Vedr grønnsaker, så forstår jeg ED slik at man skal få i seg grønnsaker til minst 3 av 5 måltider. Jeg har kuttet opp agurkstenger eller stangselleri som jeg spiser ved siden av frokosten. På jobben har jeg stangselleri liggende i kjøleskapet. Det er som å spise gulrot... Noen som husker når vi kan begynne å spise gulrøtter?
Det som står på liste 2 (sukkererter og tomater) har jeg kun som tillegg til salat. Desverre så liker jeg ikke tomater

Det er vel grønt til 3 av 5 og 2 av 4 tenker jeg, og jeg spiser bare 4 måltider - så jeg har 2 med grønt til

Gulrøtter må du nok vente en god stund på, husker ikke helt men mener det er i fase 3c eller fase 4 at dette blir tillatt under tvil..... Må sjekke mer ser jeg

Ellers så er jeg helt på linje med deg, rå tomater er ikke særlig digg - jeg greier kun å spise dem i tomatsuppe eller i gryteretter.

grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat