Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst
Opprinnelig lagt inn av Popp, her.
Håper du ikke får det slik som jeg hadde på dag 3 eller 4. Da hadde jeg opplevd 2 dager med litt spenning i hodet, men som var greit nok. MEN på fredagen så brakte det løs med hammer og sag, og kastet opp i flere timer. Hvis du kommer utfor dette, så bare husk at når du har kommet deg igjen er det helt greit å ta 6 poser i stedet for 5, jeg gikk nemlig rundt å var småsulten 2 dager etter dette skjedde. MEN jeg håper absolutt at du ikke får det slik som meg.
Deilig å lese at du er igang med trening, det kjenner jeg at gir meg ekstra motivasjon til å komme igang selv. Akkurat nå har jeg vondt i halebenet etter å ramlet ned badetrappen på SPA hotellet vi var på i helgen..
Men regner med at det bedrer seg om noen dager, og da.....
Har vært i ketose store deler av tiden siden mai 2008 så tror nok det skal gå greit, og skal ta et ekstra måltid om jeg blir sulten 
Jeg har trent ganske bra siden jeg startet opp i 2008, men fra høsten 2009 har det nok tatt litt av til tider ja Har planer om 4 økter på treningssenteret og 3 trimturer (når snøen er borte) på ED så håper jeg at kroppen fikser det 
God bedring, gjør innmari vondt å ha vondt i halebenet 
|