Vis enkelt innlegg
Gammel 16-02-10, 10:36   #208
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Tips til dere som mistenker lavt stoffskifte og ønsker høyere forbrenning

Nå skal jeg ikke starte en diskusjon om healing , men det handler jo i stor grad om energier, både healerens evne til å formidle dem, og din til å ta i mot. Jeg skjønner at du er skeptisk, for det kan virke for godt til å være sant .
Jeg hadde en eks med veldig varme hender, som ofte, om han gad () både fjernet hodepine da jeg hadde migrene og menssmerter med håndspåleggelse.

Vi er jo uansett enige om det grunnleggende i det vi diskuterer her også. Og jeg har jo etter mange års undring skjønt mere hva mitt tydeligvis ubegrunnede mørksinn og narkoleptiske tendenser bunner i. Det er veldig godt å ha det på plass! Det er ikke bare jeg som er koko eller lat eller noe sånt.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat