Vis enkelt innlegg
Gammel 16-02-10, 10:57   #31
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: PCOS og herbalife

Opprinnelig lagt inn av Indiekid, her.

Ja, skal gjøre det fra og med neste gang jeg er hos legen. Kan jo være at det lønner seg i år.. Man skulle tro jeg hadde kommet over grensen i fjor, da jeg var hver uke i en periode på sommeren..men neida..jeg tror jeg kom til 1500 ett eller annet.

Legen din (eller sekretæren mest sannsynlig) skal normalt ha din betalingshistorie i sitt register, be om å få stempel for de foregående gangene du har betalt for en legetime!
Ellers er en kvittering, dersom du har fått giro og betalt i nettbank e.l, godt nok som tilleggsdokumentasjon når du leverer egenandelskortet til trygdekontoret (men de ekstra femti kr man betaler for giro er ikke medregnet).

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat