Vis enkelt innlegg
Gammel 16-02-10, 11:32   #212
Siriliss
Nytt Medlem

Siriliss sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Fauske
Siriliss er på en erverdig vei

Sv: Tips til dere som mistenker lavt stoffskifte og ønsker høyere forbrenning

Huff! Ja, jeg sliter litt med å bli helt bra jeg også siden jeg gikk ubehandlet så lenge. Det er en av grunnene til at jeg nå forsøker lavkarbo for å se om det har noen effekt på meg. Jeg tror jeg har hørt saken din nevt som eksempel på et par forelesninger jeg har vært på. (Ikke noe annet enn verdiene og at det var på hengende håret at det var liv i deg.) Det er skummelt, altså. Jeg merker selv hvor fort jeg blir dårlig bare av å trappe ned dosen litt. Det er et ømfintlig system.

Et spørsmål til dere andre med lavt stoffskifte som går på lavkarbo: Hviken diett går dere på og hvordan fungerer det (tenker da spessielt i forhold til hjernetåke, energinivå, søvnbehov osv. De vanlige symptomene våre.) Jeg har begynt på Atkins nå, og sliter litt i fase 1. Men jeg får ikke i meg nok karbohydrater om dagen, så jeg må justere litt på det. Jeg er energiløs og hissig . Konsentrasjonen er ikke helt på topp den heller. Jeg vet ikke om det kanskje er bedre å begynne direkte på fase 2? På Atkins.com kom det opp som forslag i en sånn interaktiv test siden jeg ikke er så veldig overvektig. Har vel ca 10 kg å ta av før BMIen er bra.

Siriliss er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo (forsøker i alle fall :-p) Svar med sitat