Vis enkelt innlegg
Gammel 16-02-10, 11:40   #213
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Tips til dere som mistenker lavt stoffskifte og ønsker høyere forbrenning

Jeg er en del bedre med dette kostholdet, f.eks når det gjelder kroppstemperaturregulering, håravfall og selvfølgelig overvekt, men jeg vet ikke om det kan ha noe å si at jeg i tillegg har andre hormonlidelser og fortsatt noe overvekt som gjør at det ikke vil stablisere seg.
Hjernetåke, muskelstikk og sånn har jeg til dels fortsatt. Jeg fikk bukt med noe av dette med kelp, men så var det den følelsen av at noe vokste i strupen, og jeg slutta med det etter å ha brukt det i noen måneder. Nå er noen av symptomene tilbake, men følelsen i halsen er borte.
Jeg er jo ikke medisinert, og håper i det lengste å slippe. Men nye prøver vil nok si mere om eventuelle løsninger framover, jeg har heller ikke testet aktivt tpo, så det skal jeg sørge for at blir med denne gangen.
Men, jeg vil jo understreke at Frøy også nevner at hun hadde symtpomer på forhøyet stoffskifte, og hadde således en grunn til å teste uten medisiner. Jeg ble også veldig skremt av Charlotts historie! Skumle greier! Men som sagt, det er som det skrives i en den linken du postet tidligere, Siriliss, utrolig mange variasjoner over en og samme lidelse.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat