Vis enkelt innlegg
Gammel 16-02-10, 15:23   #215
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Tips til dere som mistenker lavt stoffskifte og ønsker høyere forbrenning

Jeg skal nok ta et opphold, og en litt mindre dose dersom jeg starter opp igjen. Jeg trappet opp i løpet av et par uker til høyeste anbefalte doser. Jeg tåler ikke meieriprodukter heller, så jeg får ikke noe jod der, og dessverre spiser jeg lite sjømat, da jeg var veggis lenge, og innførte sjømat første året mitt på lavkarbo, og rett og slett spiste meg nærmest lei . Men jeg tror jeg må ta minst en uke til uten, for høyeste dose var fire tabletter om dagen, og det kan godt hende det holder med en.
Selen får jeg anbefalt dose av i multivitaminen jeg tar.
Jeg tar i mot tips med takk jeg altså. Jeg har jo en kropp som er så motstandsdyktig på så mange områder, at jeg har måttet forske ganske mye for å finne ut ting som bare har fått meg ett lite skritt videre

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat