Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst
Opprinnelig lagt inn av Fungirl, her.
Jeg har også vært på trening i dag, i går også forresten og da gikk det greit, men i dag var det tungt. Var på BOSU og sveta som en gris 
Og så klarte jeg å få en strekkskade i nakken, satser på at den er over i morra 
Ellers går det greit med maten, litt kjedelig, men men det går seg vel til 
Hm. Tror du det er fordi kroppen ikke får like mye rask energi at det er litt ekstra tungt å trene? Jeg tenker at det får være greit, jeg vil trene likevel. Må bare venne meg til at alt er tyngre enn vanlig:P
Maten.. Jeg syntes også det i begynnelsen. Mitt tips: lage tomatsaus fra bunnen av (veldig enkelt: litt løk og hvitløk i panna med bittelitt olje, en eller to tomater avhengig av størrelse, hakket i småbiter. Når løken og hvitløken er nogenlunde mør, hiver du i tomatene med litt salt og pepper. når dette får kokt litt ut, kan du ta i krydder.. jeg foretrekker basilikum, men chili og rosmarin kan også være godt, eller oregano )
Eller å lage stekt sopp. trengs ikke noe fett, soppen har mye væske i seg som kommer ut av seg selv etter litt tid i panna. Litt løk og hvitløk, eller bare salt og pepper og evt krydder gjør susen!
og den jukserisen er kjempegenial! har ikkeno med ris å gjøre, da, syns jeg ) men godt! revet blomkål stekt i panne! yumyum!
Ellers er dampet spinat med salt og pepper kjempedigg!
|